همشهری آنلاین: برگزیدگان مسابقه قرآنی «مائده فجر» که هم‌زمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است 12 اسفند‌ماه سال جاری از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور با اهداء جوائزی معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، 12 اسفندماه سال جاری هم‌زمان با ولادت رسول اکرم (ص) به 22 نفر از شرکت‌کنندگانی که به سئوالات مسابقه «مائده فجر» پاسخ صحیح داده‌اند، تجلیل و جوایزی به رسم یادبود به آن‌ها اعطاء می‌شود.

این گزارش حاکی است، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور به مناسبت گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی مائده فجر را ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان با حضور در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی یا امور دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، می‌توانند سئوالات مسابقه را دریافت کنند و یا به سایت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور به نشانی اینترنتی www.iska.ir مراجعه کرده و سئوالات را به صورت الکترونیکی پاسخ دهند.

یادآوری می‌شود، مهلت ارسال پاسخ‌های این مسابقه که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن‌ کریم و نیز به منظور سنجش و تقویت معلومات قرآنی دانشجویان طراحی شده، تا پایان بهمن‌ماه اعلام شده است،

همچنین امکان ارسال پاسخ‌های مسابقه از طریق تلفکس 66951158-021نیز امکان‌پذیر است.

کد خبر 100948

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز